utorak, 22. svibnja 2018.

IMAM 17 GODINA I VODILA SAM LJUBAV SA SVOJIM MOMKOM, NISAM MOGLA NI ZAMISLITI ŠTA ĆE SE KASNIJE DOGODITI...

Posted by AFAN on svibnja 22, 2018 | No comments

Imam 17 godina i prošli petak sam imala odnos sa mojim momkom, to mi je bilo prvi put i nisam mogla ni da zamislim šta će da mi se dogodi. To se desilo u njegovom automobilu na parkingu moje zgrade nakon što me dovezao iz grada. Bila je ponoć, ali na moju nesreću u jednom trenutku se pored automobila u kome smo ja i moj momak radili one stvari pojavio moj prvi komšija.




Čovjek ima 56 godina, živi sam sa psom i upravo je tog svog psa izveo da prošeta, na moju žalost. Par trenutaka smo se gledali kroz prozor automobila pravo u oči, a onda je on otišao. Mislila sam da je na tome završilo, ali kada sam ušla u zgradu taj komšija mi je prišao i rekao da želi da i njemu dam ono što sam momku u automobilu ili će svima da ispriča šta sam radila… Rekla sam mu da je lud, a onda mi je na svom mobitelu pokazao klip od skoro 2 minuta na kome se jasno vidi šta radim. Zamolila sam ga da me pusti da razmislim par dana, a on me uzeo za ruku i poveo ka svom stanu… KATASTROFA od osjećaja… prvo što mi uopšte nije bilo ugodno, a drugo čovjek dida može da mi bude, stan smrdi, on smrdi… Nakon što me “koristio” skoro sat vremena mislila sam da je gotovo zamolila ga da izbriše snimak, a on se samo nasmijao i rekao: “A zbog čega ljepotice, da li ćeš mi više ikada doći ukoliko ga izbrišem???”




Tada mi je bilo jasno u šta sam se uvalila i od tada za 8 dana već sam bila kod njega 5 puta… ne znam kako da se izvučem iz ovog sada već velikog problema. Mislila sam sve da ispričam mom momku i da od njega zatražim da me zaštiti, ali plašim se da me ne ostavi zbog ovoga što sam već radila sa komšijom

0 komentari:

Objavi komentar