srijeda, 10. siječnja 2018.

OŽENIO SAM KAFANSKU PEVAČICU....GLUPAČA KAKVU SVIJET NIJE VIDIO

Posted by AFAN on siječnja 10, 2018 | No comments

Došlo mi da izudaram svoju ženu koliko me iznervirala kad sam video ustvari njeno pravo lice i sebičluk. Oženio sam kafansku pevačiću on je zena koja volela da svrnja da menja muskarce… kada sam je upoznao zavoleli smo se, resila da se promeni zbog mene.



Kad je zatrudnela, nije htela ništa da jede kako ne bi dobila stomak, kako bi privlačila druge muškarce, iako svi znaju da je trudna i da je normalno da se ugoji. Ona držala dijetu za sve vreme trudnoće. Svi smo joj pričali ali ne vredi. I sad je rodila bebu od 1kg i 100 grama.



I evo sad pametna ona ne želi da ga doji jer sad prvi put u životu ima velike grudi pa želi da joj tako ostane. Poludeću zbog nje, stvarno ne verujem kakvu sam glupaču oženio!

0 komentari:

Objavi komentar